tisdag 15 december 2009

Min bästis och jag

Har haft en stressig dag. Började med att köra Joel hussen till bussen, hem o träna med matte ( hon tränar, jag kollar så det går rätt till). Sen väckte jag Jocke hussen och körde honom till tåget. Jag o matte åkte till mormor o morfar och min bästa kompis Bessy. Jag är kär i henne, hon e så snygg. Vi gick en runda i skogen.
I eftermiddag har jag jobbat på mattes jobb. Det är rätt slitigt. Dom är lite slarviga tanterna där. Mycket smulor på golvet. Det är ett heltidsjobb att städa golvet efter dom. Men det är ok, för ibland skickar dom ner skinka, ost t.o.m leverkorv. Matte drog in kvällsmaten. Det var lugnt, jag var redan mätt.


 Min älskling och jag.




Jag o morfar. Jag ser söt ut så han ska ge mej en leversnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar