tisdag 9 februari 2010

Hos veterinären

Hej. Det är Victor.

Anton sover så jag lånar datorn liten stund. Idag har vi varit hos veterinären. Inte jag, jag följde bara med som maskot. Men Anton, Tyra och Alvin (kaninen) skulle dit. Alvin är sjuk, han har fått en "räli" böld under hakan. Nu ska matte ge honom penicilin sprutor i sex dagar. Tur att den där jätte kaninen är så snäll. Anton och Tyra fick sina vaccinationer och Anton tog bort lite tandsten. Därför fick han en lugnande spruta, så nu är han väldigt trött.

Så här pömsig är han, storebror. Han vill inte ens dricka vatten.

Hur som helst så var det en himla snäll farbror doktor vi var hos. Jag fick godis och kel, och alla som var där tyckte att jag var så jättesöt o gullig o lugn. Jag gick runt till alla och charmade in mej. När vi kom hem så tyckte jag att jag varit lugn tillräkligt länge, så då blev det full rulle igen. Nu ska jag gå in och ändra lite på sidan för jag vill också vara med på ett hörn här.

När jag busat färdigt klipte matte mina klor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar