tisdag 30 mars 2010

Första skoldagen

Hej det är Victor.

Jag har börjat skolan! Min fröken heter Natasja Ravenklint och är klickerinstruktör och hundpsykolog bla. Hon har ett projekt där hon ska klickerträna valpar i så många raser som möjligt för att jämföra vad det finns för skillnader, och där fick lilla jag vara med. Första gången var i går. Jag, matte och lillmatte Jonna for ner till Tomelilla för det är där min skola är.
Ok, du har min fulla uppmärksamhet.

Det var ganska kuligt faktiskt, men jobbigt.
Jaha. Lite sitt och nu ska jag ligga. Det var ju inte så svårt.
Till sist tyckte jag att det fick räcka för idag. Sen sov jag väldigt gott hela vägen hem.
Du fröken. Det var kul det här, men nu é jag lite trött faktiskt. Nu tycker jag att vi slutar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar