lördag 10 juli 2010

Ny frissad.

Idag har jag varit hos"frissan och blivit trimad för första gången. Skötte mej utmärkt om jag får säga det själv. Jag är faktiskt en ganska tålmodig kille.

 Victor före

under

och efter.
Visst blev jag stilig

Efteråt fick jag leka med Kylles hundar, Jacki, Candy och Swea. 
Jag tror att Swea blev lite kär i mej. Inte alls konstigt tycker matte:)

Hela gänget. Det är jag som visar magen.

Swea  fjäskar för mej.
Sen pussades vi;)
Jag avslutade besöket med att bada i deras damm. Det var jätteskönt för det var verkligen varmt idag.
Tack Kylle för min nya frissa. Matte tackar för trevligt hundprat.

8 kommentarer:

  1. Du blir bara snyggare och snyggare, Victor!

    SvaraRadera
  2. Ja, du är verkligen urtjusig! Inte konstigt Swea blev förtjust.
    Och det gick bra att bada i dammen? Var det inte nå'n som skrev du var en badkruka?

    SvaraRadera
  3. Victor är verkligen jättejättejätte fin tycker jag !!

    SvaraRadera
  4. Nä, jag é ingen badkruka. Anton o Tyra däremot, får hellre värmeslag än att dom doppar sej.
    Jag Ääälskar att bada. Helst om det är lite lerigt också;)

    SvaraRadera
  5. Swea tyckte verkligen Victor var en mysig pojke!
    Ha de gott vi ses på söndag

    SvaraRadera
  6. Wooow, vad snygg du blev, brorsan! Don Juan, släng dej i väggen!

    SvaraRadera
  7. Så fin :) skall bli kul att ses på söndag

    SvaraRadera