torsdag 13 december 2012

Shit alltså!

Var just inne på Grabbarna boys´s blogg och kollade. Abbe hade ju ätit upp husse Hermans pepperkakor. Han är så fiffig; Abbe! Nu måste ju jag berätta vad jag gjorde igår.

Matte hade ställt en fin blå påse på yttertrappen. Den luktade väldigt spännande och gott. Jag knyckte den och öppnade. Den var full av små "skitgoda" korvar! Jag smaskade i mej nästan allt innan matte fick syn på mej. Shit alltså vad hon kan gapa o skälla den människan! Det var tydligen kattbajs i den fina påsen

Hmm! Ja, vad ska man säga om det? Lite pinsamt kanske. Hade jag varit en människa hade jag nog kännt  mej som gubben på bilden här.
 
 
Men nu är jag inte det. Jag är en alldeles otroligt söt men odräglig liten cockerprins som råka gilla smaken av kattbajs. Kan tilläggas att min matte inte ens kom på tanken att lukta i min mun. Inte en endaste liten puss fick jag på hela dagen
//Kram från Victor
 

2 kommentarer:

  1. Jag vet hur det är.....
    VAD man än gör, HUR söt man än är så får man inte en endaste liten kvarts-puss en gång :(
    Vi har en kattlåda.....
    Jag har gjort bort mig där..... (Fastnade en gång med huvudet i hålet. Nästa gång jag var sugen låg jag där och pep efter mattes hjälp. Misstag...)
    All sympati härifrån grabben!
    Assar

    SvaraRadera