måndag 8 februari 2010

Ovänner/vänner

Puh. Det är ett slit att ha valp. Han är ett yrväder den där Victor, tror inte jag var så busig när jag var liten. Matte säger att det nog blivit fel i hans stamtavla, någon av hans släktingar måste vara krokodil så som han bits. Vi har inte varit helt överens i helgen för jag tycker att matte, henne kan Victor ge fanken i för hon è min. Men matte talade på ett mycket övertygande sätt om att hon är bådas, och älskar oss lika mycket. Idag har jag skärpt mej och lekt ordentligt med honom och jag såg att matte blev jätte glad, fast det kom tårar i hennes ögon. Människor är konstiga, fast ganska bra att ha.


Titta så fint vi leker. Han får klättra på mej. Nu var jag väl duktig matte?

Han fick t.o.m låna mitt märgben... 


Oliver och Victor ville gärna vara med på en närbild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar